Splošni pogoji poslovanja podjetja Wind d.o.o. so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in priporočil GZS ter mednarodnim kodeksom e-poslovanja. S spletno trgovino www.porocivase.si upravlja agencija Wind.
Želje in potrebe strank jemljemo resno, to nam predstavlja izhodišče za vse izdelke in dejavnosti agencije Wind, ki se odraža tudi v naši politiki varovanja zasebnosti. Pričujoča spletna stran zbira informacije izključno za interne potrebe in v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Te informacije ne bomo nikoli delili z drugimi ali jih prodali.
Podjetje Wind d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika, pri čemer bodo osebni podatki uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
DOSTOPNOST DO INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebuje davek, stroške prevoza in način plačila. Prav tako mora biti razviden tudi časovni rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, pa tudi to, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
NAKUPOVANJE
Nakupovanje v naši spletni trgovini www.porocivase.si je zelo enostavno. Izdelku, ki ga želite kupiti najprej določite količino in nato s klikom na ”Dodaj v košarico” potrdite njegovo naročilo. V desnem zgornjem vogalu imate prikazano košarico, kjer se vam seštevajo izbrani izdelki. Ob kliku na košarico se vam pokaže seznam naročenih izdelkov. Spodaj levo lahko kliknete na “Prikaz košarice” in se vam pokaže podroben seznam naročenih izdelkov in strošek dostave. Od tu se lahko vrnete in nadaljujete nakupovanje ali pa nakup zaključite s klikom “Na blagajno”. V seznamu izbranih izdelkov imate pri vsakem izdelku možnost, da izdelek odstranite iz košarice ali spremenite njegovo količino. Na dnu strani naročila imate že izračunan znesek izbranih izdelkov. V naslednjem koraku vpišete še svoje popolne podatke (ime, priimek, naslov, telefonska št., e-mail) in s klikom izberete željeni način plačila. Na tej strani prav tako označite s klikom “Naročilo z obveznostjo plačila“, kar pomeni, da vaše naročilo tudi plačate. V rubriko Komentar vpišite vsa besedila, ki jih je potrebno natisniti na naročene izdelke, nato nadaljujete s klikom na “Kupi sedaj“.
Sklenjeno pogodbo oz. specifikacijo naročila kupec prejme po elektronski pošti. Tiskana specifikacija naročila se hrani kot priloga računa v arhivu pri ponudniku.
CENE
Vse cene v spletni trgovini www.porocivase.si veljajo na dan naročila. Pridržujemo si pravico do sprememb cen brez predhodnega obvestila. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake. Cena posameznega izdelka velja za kom izdelka in je zapisana v evrih. Pri vabilih vključuje cena vabilo s tiskom in kuverto, pri konfetih pa konfet z napisanim kartončkom. Pri ostalih izdelkih je v opisu posameznega izdelka navedeno kaj posamezna cena vsebuje in kaj je potrebno doplačati.
Ne delamo in ne pošiljamo vzorčnih komadov. Najmanjše naročilo je 5kom, razen, če ni dogovorjeno drugače.
NAČIN PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednji način plačila, kar naročnik izbere ob zaključku naročila:
- plačilo po povzetju (ne velja za vse izdelke),
- plačilo s plačilnim nalogom na TRR podjetja (plačilo po predračunu)
- plačilo preko Pay Pal sistema. Če nimate PayPal računa, ga lahko brezplačno ustvarite in nato plačate s kreditno kartico.
Vsi obračuni so do potrditve naročila in plačila zgolj informativne narave.
DOBAVA in DOSTAVA
Naročeno blago pošiljamo po pošti razen, če je dogovorjeno drugače. Kupnini naročenih izdelkov se prišteje še poštnina in provizija za opravljeno storitev plačila po povzetju, ki jo obračunamo po veljavnem ceniku GLS službe ali Pošte Slovenije. Naročene izdelke tiskane narave boste prejeli v 7 delovnih dneh od potrditve naročila, ostale naročene izdelke pa v 14 delovnih dneh od potrditve naročila, razen, če je dogovorjeno drugače. V času glavne sezone porok (april, maj, junij) je čakalna doba daljša, za tiskane izdelke 10 do 14 delovnih dni, za ostale do 20 delovnih dni od potrditve naročila, razen, če je dogovorjeno drugače. Vikendi in prazniki podaljšajo dobavni rok. Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem, obvestil kupca.V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dobave so izvršene glede na razpoložljivost izdelkov, upoštevaje vrstni red prejetih plačil.
Dostava se vrši na naslov, ki ga je naročnik navedel ob naročilu. V primeru, da v času dostave ni nikogar na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. poskusu predaje pošiljke. Pošiljka vsebuje naročene izdelke, račun pošljemo na e-mail naveden ob naročilu. Naročeni izdelki ostajajo last ponudnika do poravnave celotne kupnine s strani kupca. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS ali Pošta Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Dostava je mogoča na naslovu v Sloveniji, Avstriji ali na Hrvaškem.
CENIK DOSTAVE
Žal so se v zadnjem letu povečali stroški dostave, kar je vplivalo tudi na naš obračun dostave. Stroški dostave v Sloveniji se obračunajo po ceniku podjetja GLS d.o.o. in znašajo 6,90€ ob plačilu po povzetju in 5,40€ ob plačilu po predračunu.
V primeru, da kupec blaga ne prevzame v dogovorjenem času in je potrebna ponovna dostava se kupcu zaračunajo dvojni stroški dostave blaga (13,80 eur) ne glede na višino naročila.
Opozorilo: Stroški dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
PREVZEM POŠILJKE
Ob prevzemu pošiljke je kupec dolžan preveriti:
- ne-poškodovanost zunanje embalaže,
- vidne napake naročenih izdelkov,
- število izdelkov in skladnost z vsebino naročila.
Kupec je dolžan vsako zaznano neskladnost nemudoma sporočiti prevozniku ter sestaviti pisni zapisnik, saj v nasprotnem primeru izgubi nadaljnja upravičenja do družbe. Račun se pošlje na naveden mail ob naročilu in vsebuje podatke kot jih družbi posreduje kupec v trenutku oddaje naročila. Naknadne spremembe in korekcije računa niso mogoče. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
NAPAKE, VRNITEV IZDELKA ALI ZAMENJAVE
To določilo se ne uporablja v primeru napake ali dostave napačnih izdelkov.
Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno (ponovna dostava) nadomestil z ustreznimi. Ponudnik tudi krije stroške prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.
Možnost vračila ali zamenjava izdelka ne velja za izdelke poškodovane med prevozom, za katere je dolžnost kupca, da z njimi sooči prevoznika ob prevzemu izdelka, poškodovanje izdelkov zaradi nevestnega ravnanja ali zaradi nespoštovanja navodil za uporabo oz. neobičajne uporabe.
Kupec oz. potrošnik lahko napake na kupljenem izdelku uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Iz naslova stvarne napake lahko kupec oz. potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe brez obrazložitve razloga zakaj. Edini strošek kupca v tem primeru je strošek vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno podjetju v 14 dneh od podanega pisnega sporočila o odstopu pogodbe. Kupcu se vrne kupnina v roku 14 dni od prejema pisnega sporočila o odstopu pogodbe.
ODSTOP OD POGODBE
Večina naših izdelkov je narejenih po naročilu kupca, zato v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (peti odstavek 43 č. člena) potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, saj so predmet pogodbe izdelki, ki so bili izdelani po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeni njegovim osebnim potrebam ter zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, razen v primeru, če se pogodbeni stranki dogovorita drugače. Naročnik lahko odstopi od pogodbe dokler naročilo ni sprejeto v obdelavo oz. v roku ene ure od oddaje naročila.
Sklenjeno pogodbo hrani podjetje Wind d.o.o., kupcu je ob dobavi blaga priložen račun. Sklenjene pogodbe/računi se hranijo v skladu s pravilnikom in so kupcem dosegljive v primeru posredovane zahteve.
V kolikor je naročilo opravljeno z registracijo lahko naknadno pošljete zahtevo po izpisu hranjenih podatkov ali zahtevo po izbrisu, kar naslovite na el. naslov info@wind.si.
OBJAVE FOTOGRAFIJ IZDELKOV
Za personalizirane izdelke, ki so naše avtorsko delo oz. delo naše oblikovalke (vse tiskovine, konfeti, naprsni šopki, avtomobilske tablice, napisi za torte, …) si pridržujemo pravico do objave na naših družbenih omrežjih in na spletni strani www.porocivase.si.
KODEKS RAVNANJA
Podjetje Wind d.o.o. razume svoje poslanstvo, kot poskus približati se najvišjim možnim standardom pri delu s strankami. Verjamemo v moč dogovora in sporazumnih odločitev. Še posebej smo pozorni na reklamacije, ki jih rešujemo hitro in v sodelovanju s stranko.
REŠEVANJE SPOROV
V primeru kakršnegakoli spora nas kontaktirajte na GSM 031 442 083. V kolikor se kupec oz. potrošnik ter prodajec ne moreta dogovoriti o rešitvi morebitnega spora je za reševanje pristojno Okrajno sodišče v Murski Soboti.
Odstop od pogodbe [pdf]